safiranstudy safiranstudy .

safiranstudy

سفيران ايرانيان

سفيران ايرانيان

 دوستان عزيزي كه نياز به دريافت خدمات حقوقي داريد و يا اينكه علاقه مند به مهاجرت هستيد ، بنده به عنوان شخصي كه دو سال پيش با موسسه حقوقي سفيران ايرانيان كار كردم و اين موسسه علي رغم انجام يك سري از كارهاي حقوقي كه براي من بسيار با اهميت بود به من كمك كرد تا به اتريش برم .  خواستم با نوشتن اين مقاله به شما عزيزان اطلاع رساني كنم كه در اين شرايطي كه ممكن است يك مقدار اعتماد افراد به هم كاهش پيدا كرده باشد ، هنوز موسسه حقوقي سفيران ايرانيان واقعا انگار هدفش مشتري مداري هست و تمام تلاشش در راستاي جذب رضايت مشتري هاي خودش هست . پس اگر كار حقوقي داريد و يا خدمات حقوقي در زمينه مهاجرت ميخواهيد حتما به اين موسسه مراجعه كنيد .

لوگوي رسمي و ثبت شده موسسه حقوقي سفيران ايرانيان

 

 دوستان عزيز كه علاقه مند به انواع طرق قانوني مهاجرت به كشورهاي ديگر هستند بايد توجه داشته باشند براي اين امر موسسات و در واقع اشخاص حقيقي و حقوقي بسيار زيادي در ايران وجود دارند اما برخي موسسات از جمله موسسه حقوقي سفيران ايرانيان در اين زمينه بسيار قدرتمند هستند و بر اساس تعداد بالاي پرونده هاي موفقي كه در زمينه هاي مختلف مهاجرت از جمله مهاجرت تحصيلي ، مهاجرت كاري و مهاجرت از طريق سرمايه گذاري داشته اند مي توان گفت توان و رزومه بسيار بهتري در اين زمينه دارند . 

 

 

موسسه حقوقي سفيران ايرانيان

اطلاعات موسسه حقوقي سفيران ايرانيان

شماره ثبت موسسه حقوقي سفيران ايرانيان  37835

شماره شناسه ملي موسسه حقوقي سفيران ايرانيان  14005602448

آدرس موسسه حقوقي سفيران ايرانيان : تهران – صادقيه – اباذر – پلاك 70

وبسايت موسسه حقوقي سفيران ايرانيان  :  WWW.SAFIRANSTUDY.COM

آدرس ايميل موسسه حقوقي سفيران ايرانيان [email protected]

شماره تماس موسسه حقوقي سفيران ايرانيان : 02147620101

موسسه حقوقي بين المللي سفيران ايرانيان در حال حاضر با بيش از 7 سال تجربه موفق در زمينه طرق مختلف قانوني مهاجرت ، جزو معتبر ترين موسسات حقوقي كشور در زمينه مهاجرت بوده و در اين زمينه پيشتاز است . در مجموع اين موسسه در زمينه ها مختلف از جمله موارد زير فعاليت دارد :

مشاوره حقوقي در زمينه :

مهاجرت به اروپا توسط سفيران ايرانيان

مهاجرت به خارج از كشور

مهاجرت كاري ، تحصيلي و سرمايه گذاري و طرق ديگر مهاجرت به سوئد توسط سفيران ايرانيان

مهاجرت كاري ، تحصيلي و سرمايه گذاري و طرق ديگر مهاجرت به نروژ توسط سفيران ايرانيان

مهاجرت كاري ، تحصيلي و سرمايه گذاري و طرق ديگر مهاجرت به دانمارك توسط سفيران ايرانيان

مهاجرت كاري ، تحصيلي و سرمايه گذاري و طرق ديگر مهاجرت به فنلاند توسط سفيران ايرانيان

مهاجرت كاري ، تحصيلي و سرمايه گذاري و طرق ديگر مهاجرت به استراليا توسط سفيران ايرانيان

مهاجرت كاري ، تحصيلي و سرمايه گذاري و طرق ديگر مهاجرت به امريكا توسط سفيران ايرانيان

مهاجرت كاري ، تحصيلي و سرمايه گذاري و طرق ديگر مهاجرت به انگلستان توسط سفيران ايرانيان

مهاجرت كاري ، تحصيلي و سرمايه گذاري و طرق ديگر مهاجرت به كانادا توسط سفيران ايرانيان

مهاجرت كادر درمان به سوئد توسط سفيران ايرانيان

مهاجرت كادر درمان به دانمارك توسط سفيران ايرانيان

مهاجرت كادر درمان به آلمان توسط سفيران ايرانيان

مهاجرت كادر درمان به اروپا توسط سفيران ايرانيان

و تمامي كشورهاي اروپايي ديگر ...

 

امروزه افراد علاقه بسيار زيادي به تحصيل در خارج از كشور داشته و تمايل دارند كه به بهترين كشورهاي اروپايي و آمريكايي به منظور ادامه تحصيل مهاجرت كنند. امّا مسئله‌اي كه به هنگام مهاجرت تحصيلي اهمّيت ويژه‌اي دارد، مراجعه به موسسه مشاوره تحصيل در خارج است و بايد جدي گرفته شود.
چنانچه شما نيز از متقاضيان و علاقه‌مندان به مهاجرت تحصيلي هستيد و تاكنون به موسسه مشاوره تحصيل در خارج مراجعه نكرده‌ايد، توصيه مي‌كنيم تا پايان اين مقاله همراه ما باشيد. در اين مقاله برايتان خواهيم گفت كه مشاوره تحصيلي چگونه براي مهاجرت تحصيلي شما را راهنمايي كرده و اطلاعات مفيدي در اختيارتان مي‌گذارد.

اهميت مراجعه به موسسه مشاوره تحصيلي

يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هايي كه افراد در زمينه مهاجرت تحصيلي دارند، مراجعه به موسسه مشاوره تحصيل در خارج است. معمولا افراد اطلاعات زيادي درباره كشور مقصد و شرايط حاكم برآن ندارند، بنابرين كمك گرفتن از شخص مشاور ضرورت بسيار زيادي دارد.
يك مشاور خوب و كاربلد به شخص كمك مي‌كند كه در سريع‌ترين زمان ممكن روند مهاجرت تحصيلي خود را طي كرده و هيچ‌گونه مشكلي در اين زمينه نداشته باشد و درصورت اخذ بورسيه و يا پذيرش از دانشگاه‌ها، به بهترين موقعيت‌هاي دست يابد.اگر هنوز مشاور مناسبي انتخاب نكرده‌‌ايد، هرچه سريع‌تر اقدام كنيد.

نحوه انتخاب موسسه مشاوره تحصيل در خارج

به هنگام انتخاب موسسه مشاوره تحصيل در خارچ بايد نهايت دقت را داشته باشيد، تا بهترين مشاور تحصيلي را انتخاب كنيد. به اين نكته توجه داشته باشيد كه به هنگام مهاجرت خانواده، دوستان و آشنايان شما در كنارتان نيستند كه در صورت نياز با آن‌ها مشورت كنيد. بنابراين يك مشاور خوب در كشور غريبه حكم خانواده را دارد.
براي انتخاب مشاور زبده و كار بلد بايد به نكات مهمي دقت داشته باشيد و شخص مناسبي را به منظور مشاور و راهنماي خود انتخاب كنيد. در ادامه مهمترين ويژگي‌هاي مشاوره تحصيلي را برايتان خواهيم گفت.

سفيران ايرانيان

ويژگي‌هاي يك مشاوره تحصيلي زبده

از جمله مهم‌ترين ويژگي‌هاي يك مشاوره تحصيلي كاربلد به شرح زير است:

۱.داشتن موسسه شماوره

شخصي كه به عنوان مشاور تحصيلي خود انتخاب مي‌كنيد حتما بايد در يك موسسه مشاوره تحصيل در خارج مشغول به كار باشد و به عبارتي داراي دفتر رسمي مشاوره باشد.

۲.داشتن مدارك تحصيلي

مشاور تحصيلي بايد داراي تخصص كافي در اين زمينه بوده و داراي مدارك تحصيلي باشد تا بتواند به بهترين شيوه ممكن به شما مشورت داده و شرايط تحصيل را برايتان توضيح دهد.

۳.آشنايي به زبان و قوانين كشور مربوطه

شخص مشاوره تحصيلي بايد تسلط كامل به زبان كشور مقصد داشته باشد و اطلاعات دقيقي در زمينه قوانين آنجا داشته باشد. از آنجايي كه قوانين مربوط به پذيرش دانشجوي خارجي براساس شرايط حاكم دائم در حال تغيير است، آگاهي در اين زمينه به شدت حائز اهميت است.

۴.دردسترس بودن و پيگيري دائم

فرد مشاوره تحصيلي بايد به صورت دائم پيگير وضعيت مراجعه كننده خود باشد و از وضعيت او كسب اطلاعات كند و براي آسايش و رفاه فرد در كشور مقصد تلاش كرده و زمينه رفاه و آسايش او را فراهم كند.

۵. داشتن تجربه كافي

قبل از مراجعه به موسسه مشاوره تحصيل در خارج حتما از داشتن تجربه شخص مشاوره در زمينه مشاوره تحصيلي اطمينان كسب كنيد. به اين منظور مي‌توانيد از ساير افرادي كه به كمك شخص مشاور موفق به دريافت بورسيه تحصيلي در خارج شده‌اند و يا پذيرش تحصيلي گرفته‌اند، اطلاعات مفيدي كسب نماييد.
اگر به ويژگي‌هاي گفته شده دقت داشته باشيد، بدون شك مي‌توانيد بهترين شخص مشاور تحصيلي را انتخاب كرده و با كمك او در راستاي رسيدن به اهداف خود تلاش موفقيت‌آميزي داشته باشيد.

موسسه حقوقي سفيران ايرانيان

موسسه حقوقي سفيران آذر مهر ايرانيان

موسسه حقوقي بين المللي سفيران ايرانيان

سفيران ايرانيان

سفيران آذر مهر ايرانيان

 كسب اطلاع از شرايط تحصيلي در كشورهاي خارجي

زماني كه به موسسه مشاوره در خارج مراجعه مي‌كنيد با آسودگي خاطر مسائل مربوط به پذيرش و شرايط بورسيه تحصيلي را مورد بررسي قرار مي‌دهيد‌. از جمله مواردي كه در زمينه تحصيل در خارج از كشور به شما در مراكز مشاوره تحصيلي ارائه داده مي‌شود، عبارت‌اند از:
• اطلاع از برخورداري متقاضي ادامه تحصيل از داشتن مدارك تحصيلي لازم
• اطلاع از داشتن مدارك دكترا براي پذيرفته شدن در موقعيت‌هاي تحصيلي پيشرفته
• داشتن حداقل مدرك فني و حرفه‌اي و نظري جهت پذيرش به عنوان دانشجوي كارشناس
• بررسي شرايط مالي مراجعه كننده
• بررسي سوابق تحصيلي شخص مراجعه كننده و موفقيت‌هاي تحصيلي
در ادامه متداول‌ترين سوالاتي كه افراد به هنگام مراجعه به موسسه مشاوره تحصيل در خارج عنوان مي‌كنند، برايتان شرح داده و پاسخ‌ آن‌ها را خواهيم گفت. با ما همراه باشيد.

موسسه حقوقي سفيران ايرانيان

موسسه حقوقي سفيران آذر مهر ايرانيان

موسسه حقوقي بين المللي سفيران ايرانيان

سفيران ايرانيان

سفيران آذر مهر ايرانيان

 

پرسش و پاسخ‌هاي رايج در زمينه مهاجرت تحصيلي

اگر شما نيز قصد مهاجرت به خارج از كشور به منظور ادامه تحصيل را داريد، توصيه مي‌كنيم كه به پرسش و پاسخ‌هاي زير نهايت دقت را داشته باشيد تا به هنگام مهاجرت تحصيلي با اين قبيل از مشكلات مواجه نشويد.

۱. مدارك لازم براي مهاجرت تحصيلي چيست؟

از جمله مداركي كه براي مهاجرت تحصيلي بايد در اختيار داشته باشيد به شرح زير است:
• مدارك پيش دانشگاهي به منظور پذيرش به عنوان دانشجو كارشناسي
• مدارك كارشناسي جهت پذيرش براي كارشناسي ارشد
• مدارك كارشناسي ارشد براي پذيرش به عنوان دانشجوي دكترا
• رزومه شخصي
• سوابق تحصيلي، علمي و تحقيقاتي
• ترجمه ريزنمرات دوران تحصيلي
• ترجمه شناسنامه
• پاسپورت معتبر ۶ ماهه
• مدارك تسلط به زبان
• ترجمه شناسنامه
• توصيه‌نامه اساتيد دانشگاه
• در صورت هيئت علمي بودن سوابق و تجربه كار
• مقالات چاپ شده در مجلات خارجي و ايراني به صورت ترجمه شده
مواردي كه برايتان عنوان كرديم جهت اخذ پذيرش تحصيلي مهم بوده و بايد در دسترس داشته باشيد. در موسسه مشاوره تحصيل در خارج كليه ملزومات لازم جهت تكميل پرونده را به شما معرفي مي‌كنند.

موسسه حقوقي سفيران ايرانيان

۲. آيا امكان تحصيل رايگان در كشورهاي خارجي وجود دارد؟ به چه صورت مي‌توان اين امكان را كسب كرد؟

چنانچه افراد مستعد و باهوشي باشيد بدون پرداخت هزينه بسيار بالا مي‌توانيد در دانشگاه‌هاي معتبر خارجي پذيرش شويد. اگر مشكلات مالي و عدم‌توانايي مالي داريد، نگران نباشيد؛ زيرا شما نيز امكان تحصيل در كشورهاي پيشرفته را داريد.

در اين زمينه حتما به موسسه مشاوره تحصيل در خارج مراجعه كنيد تا از جزييات دقيق مطلع شويد. اكثر كشورهاي پيشرفته جهت پذيرش ذانشجو آزمون ورودي برگزار كرده و در صورت آگاهي و دانش قوي مي‌توانيد در اين آزمون‌ها شركت كرده و موفقيت كسب كنيد.
براي اخذ بورسيه تحصيلي رايگان بايد رزومه تحصيلي قوي داشته و تخصص‌هاي علمي منحصر به فردي داشته باشيد، به عنوان مثال چندين تز و مقاله مورد تاييد و مفيد داشته باشيد.

سفيران ايرانيان

 

 

۳. مزاياي تحصيل در خارج چيست؟

تحصيل در خارج از كشور چه به عنوان دانش‌آموز و چه به عنوان دانشجو داراي مزاياي بسيار زيادي است و افراد معمولا جهت دسترسي به اين مزايا به موسسه مشاوره تحصيل در خارج مراجعه كرده و خواستار مهاجرت تحصيلي هستند. از جمله مهم‌ترين مزاياي تحصيل در خارج از كشور عبارت‌اند از:

• پيدا كردن موقعيت‌هاي شغلي بيشتر و مناسب‌تر

با تحصيل در خارج از كشور آينده شغلي شما در آينده تضمين شده و به راحتي مي‌توانيد در خارج از ايران و حتي در داخل كشور مشغول به كار شويد و با بحران‌هاي اقتصادي مواجه نشويد.

• آشنايي يافتن با فرهنگ‌هاي مختلف

زماني كه به كشوري جهت تحصيل مهاجرت مي‌كنيد از رسومات و فرهنگ آن كشور نيز مطلع شده و تنها محدود به يك جغرافيا و منطقه نيستيد. آشنايي با فرهنگ‌هاي مختلف باعث تغيير ديدگاه و نگاه شما نسبت به زندگي و مسائل مختلف مي‌شود.

• افزايش اعتماد به نفس

زماني كه در يك كشور با موقعيت عالي تحصيل مي‌كنيد به صورت ناخودآگاه اعتماد به نفس شما افزايش يافته و به دنبال اهداف بزرگ‌تر رفته و در كوتاه‌ترين زمان ممكن پيشرفت كرده و به دستاوردهاي مهمي دست پيدا مي‌كنيد.

• آشنايي و تسلط به زبان خارجي

امروزه دانستن چندين زبان يك امتياز محسوب مي‌شود و شما با تحصيل در يك كشور بيگانه به زبان آن كشور تسلط يافته و در زمينه شغلي نيز موفق‌تر خواهيد بود.

• ورود به دانشگاه بدون آزمون ورودي

براي ادامه تحصيل در خارج از كشور لزومي به شركت در آزمون‌هاي ورودي نداشته و با سوابق تحصيلي خود مي‌توانيد به دانشگاه‌هاي مختلف مراجعه كرده و متناسب با علاقه و توانايي‌هايي كه داريد، مشغول به تحصيل شويد.

۴. معايب تحصيل در خارج از كشور چيست؟

موارد زير معايب تحصيل در دانشگاه‌هاي خارج از كشور بوده و توصيه مي‌كنيم به اين موارد نيز در كنار مزاياي تحصيل در خارج از كشور دقت داشته باشيد:
• هزينه‌هاي بالاي تحصيل در خارج از كشور
• داشتن حس غربت و دلتنگي
• دور بودن از آشنايان و دوستان
• و ساير مشكلات ديگر

جمع‌بندي و سخن پايان

در اين مقاله برايتان گفتيم‌كه مراجعه به موسسه مشاوره تحصيل در خارج چقدر اهميت دارد و جدي بايد گرفته شود. بهتر است هنگام مهاجرت تحصيلي به اين مراكز معتبر مراجعه كرده و با مشاور متخصص مشورت كنيد. در اين صورت روند مهاجرت شما بسيار سريع‌تر پيشرفته و هيچ‌گونه مشكلي در دوران تحصيل نخواهيد داشت. توصيه مي‌كنيم كه به هنگام انتخاب مشاوره تحصيلي به موارد گفته شده نهايت دقت را داشته باشيد.

 

 

موسسه حقوقي سفيران ايرانيان

موسسه حقوقي سفيران آذر مهر ايرانيان

موسسه حقوقي بين المللي سفيران ايرانيان

سفيران ايرانيان

سفيران آذر مهر ايرانيان

 

كلاهبرداري سفيران ايرانيان

دوستان عزيز توجه داشته باشيد با توجه به اينكه تقريبا در تمامي كشورهاي دنيا اعم از توسعه يافته و در حال توسعه ، شركتهايي كه رشد  كرده و به عنوان قدرتمندترين در زمينه فعاليت خود شناخته مي شوند ، از طرف افراد و يا شركتهاي رقيب مورد حملاتي قرار مي گيرند كه اين حملات با توجه به سطح اطلاعات و دسترسي افراد مي تواند از طرق مختلفي انجام گيرد . براي مثال ممكن است شخصي وبلاگي تحت عنوان كلاهبرداري سفيران ايرانيان و يا كلاهبرداري موسسه سفيران ايرانيان منتشر كرده و در آن به بيان مطالب كذبي در زمينه هاي اين چنيني بپردازيد . اما بايد توجه داشت اين افراد و اين مقالات صرفا به منظور وارد نمودن ضربه و تضعيف اين موسسات قدرتمند اقدام به چنين اموري مي نمايند كه البته تيم حقوقي و جزايي موسسه حقوقي سفيران ايرانيان همواره در صورتي كه چنين وبلاگها و يا مواردي مشاهده كند ، اقدام به پيگيري قضايي در اين زمينه خواهد نمود باشد كه اين افراد ديگر هيچ وقت اقدام به انتشار اكاذيب عليه سفيران ايرانيان و حتي ديگر موسساتي كه به خوبي و درستي در حال خدمات رساني به مردم عزيزمان هستند ننمايند .

توجه داشته باشيد مقالات اين افراد تحت تعقيب تحت عناوين زير ساخته ممكن است ساخته شود :

كلاهبرداري سفيران ايرانيان

كلاهبرداري موسسه حقوقي سفيران ايرانيان

كلاهبرداري موسسه سفيران ايرانيان

كلاهبرداري موسسه حقوقي بين المللي سفيران آذر مهر ايرانيان

كلاهبرداري موسسه سفيران

كلاهبرداري توسط موسسه حقوقي سفيران ايرانيان

كلاهبرداري توسط موسسه سفيران ايرانيان

كلاهبرداري توسط موسسه حقوقي بين المللي سفيران آذر مهر ايرانيان

كلاهبرداري توسط موسسه سفيران

شكايت از سفيران ايرانيان

شكايت از موسسه سفيران ايرانيان

شكايت از موسسه حقوقي سفيران ايرانيان

شكايت از موسسه حقوقي سفيران آذر مهر ايرانيان

شاكي هاي سفيران ايرانيان

شاكي هاي موسسه سفيران ايرانيان

شاكي هاي موسسه حقوقي سفيران ايرانيان

شاكي هاي موسسه حقوقي سفيران آذر مهر ايرانيان

شاكيان سفيران ايرانيان

شاكيان موسسه سفيران ايرانيان

شاكيان موسسه حقوقي سفيران ايرانيان

شاكيان موسسه حقوقي سفيران آذر مهر ايرانيان

مال باختگان سفيران ايرانيان

مال باختگان موسسه سفيران ايرانيان

مال باختگان موسسه حقوقي سفيران ايرانيان

مال باختگان موسسه حقوقي سفيران آذر مهر ايرانيان

قربانيان سفيران ايرانيان

قربانيان موسسه سفيران ايرانيان

قربانيان موسسه حقوقي سفيران ايرانيان

قربانيان موسسه حقوقي سفيران آذر مهر ايرانيان

موسسه سفيران نسل نو ايرانيان

سفيران نسل نو ايرانيان

 

 

 

 

پيام سفيران

فضاي رقابتي در بين كسب و كارهاي بزرگ و صاحب نام باعث به وجود آمدن ترفند مخربي به نام "ضد تبليغ" يا "تبليغات منفي" شده است كه موسسه سفيران ايرانيان نيز يكي از قربانيان اين ترفند غير اخلاقي توسط رقبا ميباشد. چرا كه رقبا به دليل ضعف و عدم توانايي رقابت در فضاي سالم و حرفه اي و ههمچنين رشد و پيشرفت روز افزون موسسه سفيران ايرانيان، بجاي تلاش براي پيشرفت و تعالي مجموعه خود اقدام به ضد تبليغات گسترده تحت عنوان كلاهبرداري سفيران ايرانيان، كلاهبرداري توسط سفيران ايرانيان، شاكيان سفيران ايرانيان، كلاهبرداري موسسه سفيران ايرانيان و امثالهم در فضاي مجازي عليه موسسه سفيران ايرانيان نموده اند و در اين راه از هيچ كاري دريغ نكرده اند البته اين امر كاملا عادي بوده و نشان دهنده ضعف رقباي اين موسسه بين المللي قدرتمند مي باشد. اميد است كماكان به ياري خداوند متعال در خدمت رساني به شما هموطنان عزيز موفق بوده و قادر به جلب رضايت شما عزيزان باشيم.

كلاهبرداري سفيران ايرانيان

 

 


برچسب: سفيران ايرانيان،موسسه سفيران ايرانيان،موسسه حقوقي سفيران ايرانيان،كلاهبرداري سفيران ايرانيان،كلاهبرداري توسط سفيران ايرانيان،كلاهبرداري سفيران ايرانيان،كلاهبرداري توسط سفيران ايرانيان،شكايت از سفيران ايرانيان،شاكي هاي سفيران ايرانيان،شاكيان سفيران ايرانيان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۵:۳۹ توسط:سفيران ايرانيان موضوع: سفيران ايرانيان نظرات (137)